Naše Tipy pro zdravý a kvalitní spánek



Kvalitní spánek má vliv na celé fungování organismu a díky tomu můžete lépe během dne fungovat. Další účinky, na které má spánek vliv a pomáhá funkce zlepšovat jsou například - spánek ovlivňuje a přidává krátkodobou a dlouhodobou paměť, má vliv na aktivnější sexuální život a má taky vliv na celkový vzhled. Proč to zmiňujeme? Jeden z důvodů kvalitnějšího spánku může být, kde spíte a v čem spíte. Díky kvalitnímu spánku budete plní energie a navíc pro ženy možná dobrá zpráva, spánek pomáhá hubnout.



Naše Tipy pro zdravý a kvalitní spánek


Jaké jsou pravidla dobrého spánku?

 

Choďte spát a vstávejte ve stejnou hodinu

 

 Zdravému spánku prospívá pravidelnost. Proto když budete dodržovaat tento režim, nebudete mít spánkový deficit a ráno se budete probouzet svěží. A hlavně, co je důležité budete i rychleji usínat, když si tělo na pravidelný spánek zvykne a přizpůsobí se mu.

 

 

Spát se má ve své posteli, na kterou jste zvyknutí

 

  Usnout v cizí posteli Vám nepujde tak jako, když půjdete spát ve své posteli. Dopřejte svému tělu zdravý spánek v kvalitní matraci a kvalitním roštu. V posteli trávíte spoustu času, a proto byste měli myslet i na své zdraví.

 

 

Čistý vzduch, větrejte pravidelně

 

  Spěte v provětrané místnosti, nepřetápějte prostory. Je lepší spát v chladnější místnosti než v přetopené ložnici.

 

 

Nenechávejte v místnosti rozsvíceno

 

  Ke kvalitnímu spánku prospívá i tma. Zastírejte si okna.

 

 

Nestresujte se před spánkem

 

  Vyřešte si své věci ještě dříve než se chystáte ulehnout. Usínat byste měla chodit dobře rozpoložena a v posteli nic důležitého neřešit.

 

 

Doporučujeme se koupat před spánkem

 

  Jít spát čistý je jiné, než cítit, že jste hygieně nevěnovali přiliš.

 

 

Omezte těžká jídla, vyhněte se alkoholu, kofeinu a cigaretám .

 

   Nejpozději čtyři hodiny před usnutím nepijte kávu, černý čaj nebo kolu. Tyto kofeinové nápoje, které mají povzbudivý účinek, a ruší tak spánek, byste měli přes den pít pouze v omezené míře. Před spánkem se rovněž vyhněte alkoholu a nekuřte. Večer si už nedávejte žádná těžká jídla, po kterých by vám mohlo být i špatně. V opačném případě si buďte jisti, že zatížený organismus vám nedá spát. Kromě špatného spánku si navíc zaděláte i na nadváhu.

 

Nepřevalujte se, když nemůžete usnout

 

V případě, že neusnete do půl hodiny, z ložnice odejděte a věnujte se zklidňujícím činnostem. Rozhodně nezůstávejte ležet v posteli, kde byste se jenom převalovali. Zbytečně se pak stresujete v posteli a ráno byste si to vyčítali.

 

Vyberte si příjemné povlečení v materiálu, v kterém se cítíte nejlépe.

 

   Máme pro Vás k tomu speciální kategorii: POVLEČENÍ DLE MATERIÁLU

 

 



Publikováno dne: 21.03.2019






Zatím žádné příspěvky



Přidávat komentáře můžou pouze registrovaní uživatelé. Přihlaste se - Přihlášení Mikaton







Strana: | 1 2 |
Vybrali jsme k tématu: 27 produktů.
V magazínu Mikaton publikujeme články, v kterých se můžete dozvědět spoustu zajimavých informací. Magazín Mikaton vydáváme už od počátku eshopu. Tento článek Naše Tipy pro zdravý a kvalitní spánek jsme napsali ke zboží, které je vypsáno pod článkem. Mikaton je hlavně eshopem v němž nakoupíte výhodně zboží za nízké ceny pro sebe i pro Vaše blízké. Článek v magazínu byl publikován 21.03.2019, je tedy možné, že výpis produktů už může být nekompletní dnes. Proto pro kompletní výpis zboží si proklikněte do doporučovaných kategorií, kde získáte kompletní přehled.