Informace ze stránek PPL - dění budeme sledovat
Zavedena byla následující opatření
- Na všech pracovištích dbáme na zvýšenou hygienu v podobě antibakteriálních prostředků a edukačních nástěnných oznámení. Zaměstnanci byli informováni o způsobech chování, jak minimalizovat rizika nakažení. Zvýšili jsme také frekvenci úklidu pracovišť.
- Komunikujeme aktivně nejen s našimi zaměstnanci, ale i našimi řidiči a dopravci a dalšími partnery. Všichni řidiči jsou proškoleni, jak se chránit při doručování zásilek, a zároveň že mají respektovat preventivní opatření našich zákazníků.
- Pracujeme na přípravě možných scénářů v případě zhoršení situace, abychom byli maximálně připraveni.
- Dodržujeme veškerá doporučení státních orgánů a mateřské společnosti Deutsche Post DHL.
DORUČOVÁNÍ ZÁSILEK PŘÍJEMCŮM V NAŘÍZENÉ ČI DOBROVOLNÉ KARANTÉNĚ
Osoby v karanténě často spoléhají na přepravní společnosti. Proto se snažíme najít způsob předání zásilky s co nejmenším možným rizikem nákazy a s příjemcem domlouváme alternativní způsob doručení či bezkontaktní předání zásilky:
- Doručení zásilky na domluvený PPL Parcelshop – zásilku zde může za příjemce převzít jakákoliv zastupující osoba, která se prokáže avizační SMS nebo e-mailem
- Předání zásilky pověřené osobě - např. příjemce je domluven se sousedem nebo někým z okolí
- Doručení zásilky na bezpečné místo definované předem příjemcem
- Uložení na depu po dobu karantény příjemce – řidič zažádá o prodloužení úložní doby na depu, kde si může příjemce zásilku po ukončení karantény vyzvednout